- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
- BehindertenfreundlichkeitSehr schlecht
- Zustand des HotelsSchlecht
- Allgemeine SauberkeitEher schlecht
Nicht noch mal, das Hotel stammt aus der Zeit des kalten Krieges, hier wurde der Schimmel in dem Badezimmer einfach mit blauer Farbe überstrichen, zum Duschen und im Zimmer ging ich nur mit Badelatschen, der Teppich sah aus als hätten sich dort Leute übergeben, für mich ein abschreckendes Hotel. 1-2 Sterne wäre ok gewesen.
- ZimmergrößeEher schlecht
- SauberkeitSchlecht
- Ausstattung des ZimmersSchlecht
- Atmosphäre & EinrichtungEher schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr schlecht
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher schlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher gut
- Restaurants & Bars in der NäheGut
- FreizeitangebotSchlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsEher schlecht
- Entfernung zum StrandEher schlecht
- Qualität des StrandesGut
- Lage für SehenswürdigkeitenGut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1 Woche im August 2011 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Thorsten |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Sir/Madam, we would like to point out that the guest stayed at the Park Park hotel Continental***, not at the Park Hotel Continental Prima***+. As far as Prima is part of the whole complex guests very often did not pay attention to that issue and directed to the wrong part of the hotel. So the review actually concerns another hotel. The hotel room where the guest was accommodated is renovated in 2006, all the rooms are fitted with sat TV, phone, mini fridge, air condition, balcony. The hotel itself has large park with pine trees, large swimming pool, sport playground for tennis, mini football, volleyball. The beach is only 5 min walk from the hotel and around it there are a lot of shops, bars, restaurants. The hotel management realizes that is very difficult to meet the requirements of all guests , but we do believe that in the most issues we do it and an evidence for that is the high occupancy of the hotel and the large numbers of repeat customers we have. So in the meaning we found the client's statement exaggerated. On the other site the aim of the management is to act on spot if the clients report they are not happy with the accommodation, rather to read such comments. And this is not the case as we did not get any comments during the client's stay neither from him, nor from the representative of the travel agency, who is on duty at the hotel almost every day. Sincerely yours Hotel Management Park Hotel Continental Prima