Alle Bewertungen anzeigen
Dennis (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • März 2023 • 3-5 Tage • Strand
Geht in dieser Lage besser
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Nach einem ersten guten Besuch in diesem Hotel, dachte ich, dass zweite mal wird genau so. Allerdings hat man es in 3 Wochen geschafft viele Prozesse zum schlechteren zu verändern. Nicht einmal die Frühstücksbestellung klappte mehr und das an 3 darauffolgenden Tagen!


Zimmer
  • Gut

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:3-5 Tage im März 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Dennis
    Alter:26-30
    Bewertungen:58
    Kommentar des Hoteliers

    Hi Dennis, Greetings from Radisson Beach Resort Palm Jumeirah Dubai! Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We take your comments and concerns very seriously as we continually aim to evolve our services in order to provide you with exceptional experiences that are unique and unforgettable in every way! We certainly draw learning from your feedback which has been shared with the team to ensure necessary corrective actions are implemented to avoid recurrence in the future. Request you to please treat this experience as an aberration not reflective of the service standards we are known for. Please feel free to reach out to me on below mentioned coordinates or duty manager on dutymanager.thepalm@radisson.com when you visit us next. Always at your service, Best Regards, Ajinkya Modi Front Office Manager ajinkya.modi@radisson.com