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Pavel (36-40)
Alleinreisend • Dezember 2019 • 1-3 Tage • Arbeit
Ein stabiles Businesshotel in Taschkent
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Das Hotel hat eine gute Lage und bietet ein Restaurant, einen Außenpool und ein Fitnessstudio. All the room - even the most basic ones - are spacious, but the air in the rooms is very mild


Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Die Mahlzeiten im Restaurant sind von guter Qualität, aber die Mahlzeiten geben vor, international zu sein. Ich glaube, es mangelt ihnen an lokaler Küche, da ich Pilaw sehr lieben würde - der dort einfach nicht serviert wird


    Service
  • Eher gut
  • Das Personal ist sehr kundenorientiert, aber es gibt manchmal kleine Details, die Sie stören könnten - wie der Barkeeper, der auf seinem Handy spielt, während die Kunden sie nicht sehen, oder die Lichter im Fitnessstudio, die plötzlich ausgehen, weil das Hotelpersonal dies tat "sehe dich nicht"


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Geschäftsreise

    Das Fitnessstudio ist in Ordnung, befindet sich jedoch in einem schmalen Nebengebäude, in dem es an Winterabenden möglicherweise kalt wird


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1-3 Tage im Dezember 2019
    Reisegrund:Arbeit
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Pavel
    Alter:36-40
    Bewertungen:10
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Pavel, First of all, on behalf of all from Radisson Blu Hotel Tashkent team let us thank you for choosing our hotel and sharing with us your impressions about your stay. We are glad that our staff lasted an excellent impression. Every member of our team strives to provide 100% Guest Satisfaction to each our guest. It is a honor for us to read such kind of reviews as we always try to make our guests feel, like they are at home far away from home! Taking this opportunity we would like to thank you for your comments regarding our food as well. What regards to your comment about waiter playing with mobile phone and fitness center agent, we will make investigation to act reasonably and try to avoid such kind of situation in the future. We sincerely do hope, that during your next stay we will be able to exceed all your expectations and have the chance to see you again in our hotel and assist you with the highest standard of quality service. Looking forward to seeing you again in our hotel. Sincerely, Khusniddinova Gulnoza Guest relations agent