Vermutlich das beste in Taschkent, saubere Zimmer, sehr freundliches Personal, hoher Personalschlüssel, aber im Restaurant waren sie heillos überfordert. Versucht mit einem Tablet zu bestellen, aber einiges bestellt, war aber nicht vorrätig, kam dann persönlich zum umbestellen, aber trotzdem die Hälfte vergessen und hat ewig gedauert.. Frühstücksbüffet war dagegen voll in Ordnung
Beliebte Aktivitäten
- Geschäftsreise
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1-3 Tage im November 2019 |
Reisegrund: | Arbeit |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Marc |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 427 |
Dear Marc, First of all, on behalf of all from Radisson Blu Hotel Tashkent team let us thank you for choosing our hotel and sharing with us your impressions about your stay. We do hope that your stay was both enjoyable and delightful. Taking this opportunity, I will be grateful if you contact our Front office manager about this problem at sardor.akhmatbekov@rdhotel.uz to check all details and make investigation about this issue. It would be very helpful from your side for our hotel to avoid such kind of situations in the future. We sincerely do hope that we will have the chance to see you in our hotel again and meet your all expectations. Sincerely, Xusniddinova Gulnoza Guest relations agent