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Kurt (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2019 • 2 Wochen • Strand
Vor Renovierung oder Betreiberwechsel
Das "Radisson Blu Palace Resort & Thalasso Djerba" wurde von November 2019 bis August 2021 renoviert (Quelle: Hotelmanagement, Stand: 07/22)
Katastrophe, aber für Tunesien vielleicht normal
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Der Eingangsbereich/die Lobby und das Ambiente an sich sind schön. Alles andere lässt zu wünschen übrig. Die Zimmer sind versifft und verwohnt. Der Großteil des Personals ist nicht so freundlich.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:2 Wochen im September 2019
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Kurt
Alter:31-35
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Sir, Thank you for sharing your experience at the Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba I am annoyed to know that your stay with us has not lived up to your expectations However, we take your remarks very seriously and steps have been taken immediately to remedy the problems mentioned Regarding the quality of the room ", Be assured that we will begin very soon our renovation plan in the desire that during a future stay you will feel the difference. we do our best to put everything in order and try to meet the needs of the majority of our dear customers except that our staff are a bit overwhelmed. We attach great importance to your comment and we will be delighted to convince you to 10% during a future stay and show you how serious we are. Do not hesitate to contact us during a next stay with us. Best Regards, P.A To General Manager Marwa Bouassida