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Steffen Lang (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • November 2022 • 2 Wochen • Strand
Schlechter geht es kaum.
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Wie waren im November 2022 für 2 Wochen Alin in diesem Hotel, gebucht bei DERTOUR. Ich kann nur sagen, ich habe noch kein schlechteres Hotel gebucht. Essen schlecht, Service Mangelhaft, 2 Wochen Baulärm vom Nachbargrundstück. Auf unsere Beschwerde nach unserer Rückkehr wird bis auf eine automatische Empfangsbestätigung nicht Reagiert. Ich werde einen Anwalt einschalten. Jedes Hotel in der Türkei hat besseres für die hälfte des Geldes zu bieten. Radisson und DERTUR nieeee wieder.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im November 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Steffen Lang
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Steffen Lang, I would like to thank you for staying at our resort and for taking the time to write about your experience at our resort. I have read your comments with great interest and I am particularly sad to read that we did not live up to your expectations. I understand your point of view. You may rest assured that I have shared your comments with my team for immediate improvement. Our aim is to continuously improve our service and facilities offered to our guests and your valuable feedback is important for us to gauge if we are doing things right. Thank you for having shared with us your sentiment on this stay; as I have mentioned, you have given the opportunity to improve ourselves and more so to serve you better. I trust that you will give us the chance to make you experience our hospitality and I look forward to the pleasure of welcoming you on a next visit to our resort. With sincere regards Ivan Catherine Cluster General Manager