Alle Bewertungen anzeigen
Stephan (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2019 • 1 Woche • Strand
Schlecher Service macht Hotel kaputt...
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Irgendwie schade um das Hotel - gute Lage, schöne renovierte Zimmer... All das wird durch untrainiertes und teilweise unmotiviertes und unkoordiniertes Personal kaputt gemacht.


Zimmer
  • Gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht
  • Schlechter Service, Personal steht nur rum, kümmert sich nicht darum, daß Müll weggeräumt wird etc..


    Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im August 2019
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Stephan
    Alter:46-50
    Bewertungen:230
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Stephan Thank you for residing at the Radisson Blu St. Julian’s for your recent visit to Malta and for having the time to review our Resort. We are glad to learn that your overall stay with us was an enjoyable one, thank you for your positive feedback regarding your experience at the hotel. We are delighted to have hosted you in our Resort. Thank you for highlighting certain aspects which, in your opinion, are in need of improvement and we apologise if these have somehow hindered the enjoyment of your stay. Please be assured that your comments have not gone unnoticed and that, where possible, relevant action will be taken. We do hope to host you once again in the not too distant future, please feel free to contact either our Reservations Department or myself personally to ensure that your next stay will be as comfortable as this one. Yours Sincerely, Ray Pace Guest Relations Manager