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Dirk R (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Mai 2025 • 1 Woche • Stadt
Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis
5,0 / 6

Allgemein

Das Hotel ist sehr gut im Preis-Leistungs-Verhältnis. Das Personal war sehr freundlich, aufmerksam und zuvorkommend. Der Fitnessraum war sehr gut ausgestattet. Der Pool war für uns und die Kinder ausreichend. Das Frühstück sehr umfangreich. Das Apartment war groß und gut. Lediglich in der Küchenzeile gibt es etwas Reparaturbedarf. Daher ein Stern weniger.


Zimmer
  • Gut
  • Das Zimmer war geräumig und gut ausgestattet. In der Küchenzeile besteht etwas Reparaturbedarf. Der Wasserhahn war lose und einige Schranktüren hingen. Ansonsten war alles perfekt.


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut

  • Service
  • Sehr gut
  • Der Service war erstklassig. Hier würde ich wenn möglich, mehr Punkte vergeben. Wir sind um 4.00 Uhr in der Nacht abgereist und haben Frühstückstüten bekommen. Das Personal war sehr aufmerksam und freundlich. Jeder Wunsch wurde uns erfüllt.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Direkt am Ende des JBR Walk. Zu Fuß etwa 10 Minuten von der Metro entfernt.


    Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Preis-Leistung
  • Sehr gut

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Mai 2025
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Dirk R
    Alter:46-50
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Dirk R, Thank you for taking the time to share such a detailed and thoughtful review of your recent stay with us. We are absolutely thrilled to hear that you experienced first-class service and would give us more points if possible – that means a lot to our team! We are especially pleased that our attentive and friendly staff fulfilled your every wish, even arranging breakfast bags for your early departure at 4:00 a.m. This is wonderful feedback, and we are proud to know our team went above and beyond to ensure your comfort. It's also great to hear that you found your room spacious, well-equipped, and comfortable, and that you enjoyed the fitness room, pool, and our extensive breakfast. We appreciate you recognizing the excellent value for money our hotel offers. We sincerely apologize, however, for the issues you encountered with the kitchenette in your apartment, specifically the loose faucet and hanging cabinet doors. This is certainly not up to our usual standards, and we regret that these repairs were overlooked. We have immediately informed our maintenance team to address these issues to ensure they are rectified promptly for future guests. Your feedback is incredibly valuable, helping us to continuously improve. We truly appreciate your kind words about our staff and facilities, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for an even more perfect stay in the future! Sincerely, Hsu Myat Kyaw Guest Experience Manager