Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub – nur noch bis 1.9.!
Alle Bewertungen anzeigen
Jürgen (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2017 • 2 Wochen • Strand
Kein 4 Sterne Hotel, eher Motel
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Ein etwas in die Jahre gekommendes Hotel. Poolanlage klein und mäßig.Schlecht Englisch sprechendes Personal. Hoteleigener Strand sehr heruntergekommen und trotzdem 19€/Tag für 2Liegen,Schirm und Badetücher. Hat den Charme eines normalen Highway- Motels.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Frühstück sehr schlecht,2 Sorten Wurst und Käse, 10 Tage das Gleiche. Rührei glich einerm gelben Brei


    Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    es gab keine


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juni 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Jürgen
    Alter:61-65
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Emil, Warm greetings from Sicily! Thank you very much for sharing your holiday experience following your recent visit to the Hilton Giardini Naxos. Weather if positive or negative, we do read all comments with attention and genuine interest and all matters are shared with the management team in order to improve our service standards and enhance customer experience. While respecting your opinion, it seems to us a bit exaggerated to consider us nothing more than a motel. Probably your expectations were very high and maybe thought of staying in a golden castle. As regards other points you mentioned, appreciate your constructive criticism. Nevertheless, we hope you will allow us the opportunity of regaining your goodwill on future visits to Hilton hotels around the world. In this respect, should you ever have plans to travel Giardini Naxos again, I would be glad if you would contact my office for preferential handling of your reservation and a special upgrade to the best accommodation available. Kind regards, Andrea Modesti General Manager Hilton Giardini Naxos