- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Das Hotel weist optisch einen schönen und recht neuen Eindruck auf. Die Anlage ist klein und es gibt ein Hauptrestaurant und eine Bar. Das Swim-Up-Zimmer, das wir bewohnt haben, war sehr stylisch und komfortabel.
Die Zimmer sind normal groß und sind im Boho-Stil eingerichtet. Das Bett ist etwas hart und sehr niedrig.
Das Essen ist abwechslungsreich und es gibt eine Auswahl, wo feie meisten etwas finden. Wenig Auswahl für Vegetarierer/Veganer.
Wenn ich könnte, würde ich hier keinen Stern vergeben. Das Personal ist - mit sehr wenigen und einzelnen Ausnahmen (Barkeeper, Kellner an der Bar und im Hauptrestaurant) - leider absolut nicht nett oder auch nur ansatzweise entgegenkommend. Wir hatten ein Anliegen, wo uns eine Rückmeldung seitens der Hotelrezeption zugesichert wurde, die aber nie kommen konnte, da sie unsere Zimmernummer nicht einmal kannten. Das Personal an der Rezeption ist lustlos und genervt, wenn Hotelgäste Fragen oder Anliegen haben. Wir wollten, dass sie uns ein Taxi bestellen - als Antwort kam lediglich, dass grad keiner rangehen würde. Man wisse nicht, ob man die nächsten 2-3 Stunden ein Taxi für uns organisieren könne. Die Putzfrau fragt jeden Tag genervt nach, ob sie sauber machen muss. Am vorletzten Tag hinterließ sie unser Zimmer wie auf dem Foto zu sehen. Für ein Hotel in der Preisklasse ist das Verhalten eines Teils des Personals (genervt, dröge, lustlos) einfach unwürdig. Keine Empfehlung, wer Wert auf erstklassigen Service legt.
Das Hotel liegt nur durch eine Zufahrtsstraße getrennt am Meer.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Es gibt mehrere Touren, die man unternehmen kann.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1 Woche im Juli 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Stephanie |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Stephanie, First of all, we want to say thank you for taking the time to rate our Sentido Pearl Beach Resort. We appreciate every Feedback, either good or bad. Particularly with negative Feedback we listen carefully because this is a great opportunity for us to rethink our procedures, to improve our services and customer care, in order to take immediate action. During your stay with us we received no complaints regarding to the staff and the housekeeping and we are very sorry to note your dissatisfaction on the service delivered. Furthermore, we cannot understand the 1 star for our service when you have no problem as you say with almost all the departments. 1 star does not reflect our image if you had this impression that only one person seemed to you not good at his job since all our staff receives compliment of friendliness, kindness, and geniality on daily basic. We think you are quite harsh saying that and it is out of reality. You know, we have only 1 restaurant and 1 bar, so the exceptions you say are olmast all our staff. About the taxi, reception called several times, then you asked for the phone from the taxi to try to call by yourself too so as not to bother the reception woman constantly as you said. You sat at the bar and the reception girl came after some time of unsuccessful attempts on her part to ask you if you made a call. Then you asked sorry and that you have no problem with the lady at the reception, saying that you thought that she wouldn’t t call again, when she did. We are not responsible regarding the availability of taxis. We know your room number very well, as well as your travel agent as we have answered you times to your request for money compensation as you claimed that your swimsuit turned yellow in our pool and got damaged. In the same pool, many people swim every day and we had no complains so far. Finally on the day the room is described in the picture, the hotel maid saw you from he next room balcony and asked you if you want to clean your room because you had the red light on. You asked only for towels because you were leaving next day. As we are informed, she learned about your complain and she came again to ask about it because she felt bad and you said that you had no problem with her and her job. We apologize about that and we will advise them to be more carefully and sensitive with guests. We are truly disappointed at not living up to your expectations. Once again thank you for choosing Sentido Pearl Beach for your stay.