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Peter
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • März 2025
Die Verpflegung war nur mäßig und nicht klar kommuniziert.
2,0 / 6

Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Schlecht
  • Geschmack
    Schlecht

Das Essen war immer nur lauwarm oder kalt, wir hatten all inklusive gebucht, als wir angenommen sind hieß es wir haben nur Frühstück. Als ich meine Buchung vorlegte hieß es ok wir haben all inklusive soft (ohne alkoholische Getränke) nicht all inklusive plus! Da war nirgendwo eine Auswahl all inklusive plus! Verreise 2x im Jahr und hab noch nie von all inklusive plus! Gehört


Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Peter
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Peter, Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear that your experience with the all-inclusive package did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for the inconvenience this may have caused. It appears there was a miscommunication at the time of booking through your travel partner. We offer two types of all-inclusive packages at our hotel: • Soft All-Inclusive, which includes meals and non-alcoholic beverages. • Premium All-Inclusive, which includes a wider selection of beverages, including alcoholic options. From your comments, it seems the Soft All-Inclusive package was booked by your travel agency, and unfortunately, the distinction may not have been clearly communicated to you. As a gesture of goodwill and appreciation for your feedback, we would be delighted to offer you a complimentary room upgrade on your next stay with us. Kindly contact us directly when planning your visit, and we will be happy to assist with the arrangements. We hope to welcome you back and provide you with a much more enjoyable experience.