Unser Zimmer wurde durch eine routinemäßige Schädlingsbekämpfung mit Rauch gefüllt, sodass wir es eilig verlassen mussten. Die einzige Lösung des Hotels war, 30 Minuten zu warten, bis sich der Rauch gelegt hat – ohne jegliche Alternative. Wir mussten mit unserem 6 Monate alten Baby auf dem Arm im Flur stehen – mal von der Gesundheitlichen Gefahr abgesehen, eine unzumutbare Behandlung und mangelnde Fürsorge. Erst nach mehrfachen Nachfragen wurde uns schließlich ein neues Zimmer zur Verfügung gestellt. Customer Service mangelhaft!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Familie |
| Dauer: | 1-3 Tage im Februar 2025 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Philipp |
| Alter: | 36-40 |
| Bewertungen: | 1 |
Bonjour Mr. Philipp, Sawasdee Kha, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. I would like to sincerely apologize for the inconvenience you experienced due to the smoke from our routine pest control operation. We deeply regret that the situation caused discomfort for you and your family, especially with a young baby, and that our initial response did not meet your expectations. Please be assured that your comments have been shared with our team to ensure stricter safety and communication protocols are in place during such operations, and to prevent similar occurrences in the future. It is always our goal to provide attentive and caring service, and I am sorry that we fell short during your visit. We hope that this experience will not impair your trust in Sofitel Krabi and we sincerely hope that you will give us another opportunity to better serve you again in the future. Warm regards, Siripun Petchai Guest Experience Manager Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort

