Das Perdonal könnte deutlich freundlicher sein. Gegrüßt wird man von fast keinem. Das kenne ich anders in einem 5 Sterne Hotel. Zimmer nicht immer ordentlich geputzt. Wasser wurde nicht immer automatisch geliefert, mussten oft nachfragen. Die Hotelanlge ist super schön. Bei AI muss bei vielen Getränken etwas dazu bezahlt werden. Wenn das Personal in der Gesamtheit freundlicher wäre würde ich dieses Hotel empfehlen wobei die Preise mir nicht gerechtfertigt erscheinen.
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätSehr gut
- SauberkeitEher gut
Schreibtisch ist ein Holzgestell. Hausschuh habe ich in einem 4,5 Sterne Hotel such schon bessere gehabt
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackGut
Ambiente beim Essen
- Schuhe & lange Hose
Getränke teuer. Einhei,isches Bier z. B. 8 Euro.
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Bester Service
- Rezeption
Beliebte Aktivitäten
- Pool
- Strand
- Verfügbarkeit der LiegenSehr gut
- SauberkeitSehr gut
Aktivitäten am Pool
- Entspannen
Wassertemperatur
- angenehm
Schöne Poolanlage
Aktivitäten am Strand
- Entspannen
- Strandspaziergang
Schöner Strand
Nur erwartete Kosten
- Ja
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Jürgen |
Alter: | 71+ |
Bewertungen: | 149 |
Dear Jürgen, Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your stay at Sugar Beach Resort. We genuinely appreciate your input and we apologize for the aspects of your experience that felt short of your expectations. Your insights are invaluable as they help us identify areas for improvement. We regret that you found our staff`s friendliness lacking. Hospitality and warmth are core values we strive for, and we will address this with our team to ensure all guests feels genuinely welcomed. We also apologize for the inconsistencies in room cleanliness and water delivery. Your comments will be shared with our housekeeping team to prevent future occurrences and improve our service standards. Regarding the all-inclusive package, we understand your concerns about the additional charges for certain drinks. We continually review our pricing and offerings to provide the best value for our guests and your feedback will be part of that ongoing evaluation. We appreciate your positive remarks about the hotel complex and thank you for bringing these issues to our attention. We hope you will give us another opportunity to provide you with a more satisfactory experience. Sincerely, Jean-Marc Ma-Poon General Manager