Viele Abläufe passen nicht in diesem Hotel. Wenn der Gast sich über eine nicht funktionierende Klimaanlage beschwert, darf man nicht als erstes ihm die Schuld in die Schuhe schieben (offene Balkontür, ..). Das Muster wiederholt sich beim Zimmerwechsel. Erst auf Nachfrage erfahre ich, dass ich ein Ersatzzimmer bekomme. Man habe mich ja im Zimmer nicht erreicht. Soll ich den ganzen Tag im Zimmer warten? Auf die Idee mir einen Brief zu schreiben kam man nicht. Beim Zimmerwechsel: Ich darf meinen Koffer selber schleppen.
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- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 3-5 Tage im Juni 2024 |
Reisegrund: | Arbeit |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Rainer |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Mr. Rainer, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Our hotel follows energy-saving practices that may affect the air conditioning when balcony doors are open. This of course would apply in all the rooms of the hotel. I can assure you it is a practice found in many establishments here in Cyprus. We are very sorry for the miscommunication regarding the room change and lack of luggage assistance. Your feedback is valuable to us, and we will address these points to ensure a better experience in the future. Thank you for choosing our hotel and we sincerely hope to give us another chance to welcome you and extend our hospitality. Best regards Andri Prokopiou Mavrommatis General Manager