Die Fotos suggerieren ein Luxusresort, was auf gar kein Fall zutrifft. Schon bei der Zufahrt fährt man durch eine Müllhalde. Der Hoteleingang sagt schon alles über das Hotel aus. Alt und gammelig, so gar nicht wie auf den Hotelfotos, das sind Fotos aus lang lang vergangenen Zeiten. Und das für fast € 300,- pro Tag. Das hier ist maximum und wohlwollend ein 3 Sterne Hotel. Siehe Fotos... Zimmer war o.k. Für Gehbehinderte nicht zu empfehlen da überall Treppen, selbst ins Bett kommt man nur über 4 Stufen. Frühstück war so lala... Mitarbeiter i.d.R. sehr freundlich. Meiner Meinung nach grenzt die Beschreibung und Fotos für das Hotel an Betrug, da man nicht das bekommt was dargestellt wird. Ich kann auch die Topp-Bewertungen nicht nachvollziehen.
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätEher gut
- SauberkeitGut
Zimmer o.k. aber in die Jahre gekommen. Wie alles
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Karin Anna Maria |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Khun Karin Anna Maria, A warm greeting from The Anda Mani Khaolak Beachfront Villas, an intimate adult-only retreat. I sincerely appreciate your honest feedback regarding your recent stay at our hotel. We really value your feedback, as it helps us enhance our services with every stay. I truly respect your comments regarding aspects of our design that may not be suitable for individuals with mobility challenges. Concerning your original reservation for the Premier Suite, it has been noted in the suite description that it is located on the second floor of the property. We understand that you have requested a suite without stairs, and we made every effort to accommodate you by offering our Oceanfront Villa. However, please note that our property does not fully meet all universal design requirements as you expected; somehow it might not reach all your enquiries. We are pleased to share that we are committed to making our property suitable for individuals with mobility challenges. In addition to ensuring our delightful hotel is well cared for, our primary focus is to provide a meticulously maintained and comfortable environment. I would be grateful for the opportunity to persuade you to reconsider a visit to our property. We would greatly appreciate it if you could reach out to us, as we would love the opportunity to improve your experience. I would be delighted to personally welcome you back to our enhanced property! With much appreciation, Kris Priyajana General Manager