- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
Stark verbraucht, das ist mir total unverständlich nach 2 Jahren Corona, da wurde garnichts gemacht. Das Personal war Gott sei Dank top.
- Ausstattung des ZimmersEher schlecht
Verlebt
- GeschmackEher gut
Essen war gut!
Service Personal war gut, allerdings alles andere als All-in. Softgetränke aus dem Automaten mit fast keiner Kohlensäure. Frischer Saft nur gegen Berechnung. Andre Säfte mit Wasser und Pulver hergestellt und alles andere als lecker, für All-in eine glatte 6
- FreizeitangebotEher schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
War sehr gut
- Zustand & Qualität des PoolsSehr gut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im April 2022 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Frank |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 2 |
Dear valued guest, Warm Greetings from the Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort! It is a great pleasure to read your review and we are glad to be chosen for your visit. We thank you for your constructive comments we always learn from the guest experience, We want to assure that we provide the same service as promised to all the guests, Meanwhile we would be happy if you have reported your concerns during your stay, we as a management care about all the guest comments,Certainly we will share all your comments between our team and certainly will work on each detail. We work always on our guest pleasure and delight a long with keeping our property well maintained and constant fitting to all guest senses. Also we do our best to keep our standards and level of service and the guest service is our top priority. We are very much looking forward to welcoming you here and we are pretty sure you are enjoying our normal high standard of service. Best regards Haggag Elammari General Manager