Alle Bewertungen anzeigen
Toma (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Dezember 2022 • 1 Woche • Strand
Egipt
4,0 / 6

Allgemein
  • Zustand des Hotels
    Sehr gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr gut

War alles super okay. Das Personal war super und nett. Das Restaurant war okay und das Essen war in Ordnung. War sauber. Die einzige Sache die nicht in Ordnung war war das Bad wo von Anfang an wir haben nur Probleme erst Mal die Duschbatterie war blockiert und konnte nicht anständig duschen. Danach der Föhn hat ein Kurzschluss gehabt und ist viel Rauch heraus gekommen und am Ende die Duschtrennwand war nicht richtig fest und war sehr gefährlich für die Kinder. Der Rest war ich sehr zufrieden.


Zimmer
  • Ausstattung des Zimmers
    Eher schlecht

Restaurant & Bars
  • Geschmack
    Gut

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Gut

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Pool
  • Zustand & Qualität des Pools
    Sehr gut

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:1 Woche im Dezember 2022
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Toma
Alter:31-35
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Valued Guest , Thank you for choosing the Three Corners Sea Beach Resort for your recent holiday and for your feedback We are concerned to learn about your comments regarding your stay with us. We value your comments, as it is only through the eyes of our guests we can improve our services. Your comments have been noted and will pass them on to the concerned department for corrective action and to ensure that these situations do not reoccur in the future. We are of course sorry that you did not consider raising your concerns with the senior management team whilst here, who would have made every effort to address your concerns. We pride ourselves on our service levels and take feedback seriously in order that we can address any specific issues. May I take this opportunity to thank you for your feedback I am sorry that you felt the holiday did not live up to your expectations and I do hope that you do give the hotel another chance on your next visit as we constantly strive to improve the service to our guests. Yours truly, Ismail Ibrahim General Manager