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Franz (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • November 2022 • 1 Woche • Stadt
Urlaub
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

An sich schöner Resort auch tolle Riff ist super zum schnorcheln.


Zimmer
  • Gut
  • Meine Frau und ich fanden die Zimmer super.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Essen könnte für ein 4 Sterne Restaurant ein Ticken besser werden.


    Service
  • Eher gut
  • Freundliches Personal


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Die Animation war für uns eher aufdringlich, wir wollten nur Ruhe haben. Unangenehm fanden wir den Chef Animateur besonders, da er meisten nur bei den Mädels war, Rat zu ändern.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im November 2022
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Franz
    Alter:36-40
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest , Thank you for choosing the Three Corners Sea Beach Resort for your recent holiday and for your feedback We are concerned to learn about your comments regarding your stay with us. We value your comments, as it is only through the eyes of our guests we can improve our services. Your comments have been noted and will pass them on to the concerned department for corrective action and to ensure that these situations do not reoccur in the future. We are of course sorry that you did not consider raising your concerns with the senior management team whilst here, who would have made every effort to address your concerns. We pride ourselves on our service levels and take feedback seriously in order that we can address any specific issues. May I take this opportunity to thank you for your feedback I am sorry that you felt the holiday did not live up to your expectations and I do hope that you do give the hotel another chance on your next visit as we constantly strive to improve the service to our guests. Yours truly, Ismail Ibrahim General Manager