Alle Bewertungen anzeigen
Emma (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Dezember 2023 • 1 Woche • Strand
VERMEIDEN!!
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

VERMEIDEN!! Dies ist kein 5-Sterne-Hostel!!! ES IST ALLES INBEGRIFFEN, ABER NICHT! Das Essen ist wahrlich eintönig! Ich und meine Kinder haben immer noch schlechte Bäuche! Wirklich schlechte alkoholische Getränke! Das Personal ist stündlich müde und versucht, alles Unentgeltliche zu verkaufen! Die Angestellten sind untereinander unhöflich und schauen einen an bin nicht hierher zurückgekommen.


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Dezember 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Emma
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest , Thank you for choosing Three Corners Sea Beach Resort for your recent holiday and for your feedback We are concerned to learn about your comments regarding your stay with us. We value your comments, as it is only through the eyes of our guests we can improve our services. Your comments have been noted and will pass them on to the concerned department for corrective action and to ensure that these situations do not reoccur in the future. We are of course sorry that you did not consider raising your concerns with the senior management team whilst here, who would have made every effort to address your concerns. We pride ourselves on our service levels and take feedback seriously in order that we can address any specific issues. May I take this opportunity to thank you for your feedback I am sorry that you felt the holiday did not live up to your expectations and I do hope that you do give the hotel another chance on your next visit as we constantly strive to improve the service to our guests. Yours truly, Ismail Ibrahim General Manager