Als zwei Frauen wurden wir vom Personal nicht beachtet. Wir wurden zum Beispiel nicht gefragt, ob wir beim Essen etwas trinken wollten. Bei uns wurde auch nicht abgeräumt oder aufgedeckt. Auch am Pool oder am Meer wurden wir nur an der Bar bedient, während andere an der Liege bedient worden sind. Es war sehr auffällig, dass andere besser behandelt worden sind. Die Sandwiches für Ausflüge waren teilweise 4 Tage über dem Verfallsdatum und verschimmelt. Die Putzfrau hat private Gegenstände kaputtgemacht. Das für Ausflüge zuständige Personal war teilweise tagelang nicht aufzufinden, als wir uns dann beraten lassen wollten, wurde es lustlos gemacht. Aufgrund des Ramadans wurde schon um 12 Uhr statt 16 Uhr die Arbeit beendet, obwohl auf dem Aushang und in der App 16 Uhr steht. Das ausgegangene Essen wurde schon 2 Stunden vor Ende nicht mehr nachgelegt. Alles wirkte stark rationiert. Es gab keine Aushänge über die Aktivitäten am Tag. Leider war das Internet so schlecht, dass die Tui Blue App tagelang nicht ging. Die Sportkurse wurden andauernd spontan abgesagt. Teilweise gab es dann gar keine statt 3 Kurse. Wir standen mehrmals mit anderen an der Sportfläche und haben umsonst auf den Trainer gewartet. Außerdem gab es andauernd Stromausfälle. Mitten in der Nacht wurden wir (jede Nacht) mehrfach von lauten Knackgeräuschen und dem Angehen der Notlampe geweckt. Außerdem rief in der Moschee nebenan der Muezzin mehrfach nachts teilweise minutenlang und hat uns wachgehalten.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 2 Wochen im März 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Corinna |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Cora, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely regret for any inconvenience or discomfort experienced during your stay with us. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve our services and provide a memorable experience for all our guests. Regarding your concerns about table service and attentiveness, please rest assured that our team diligently prepares both poolside and beach dinner tables in advance. Additionally, as a buffet-style dining establishment, guests are encouraged to help themselves to food, which may explain any perceived discrepancies in table settings. However, we understand that personalized service is important, and we will reinforce our efforts to ensure every guest feels attended to. Our waitstaff consistently maintain a high level of attentiveness and efficiency, always ensuring tables are promptly cleared and attending to guests' needs. We regret if there were any lapses in service during your visit and will address this with our team to ensure such instances are minimized in the future. Regarding activity cancellations, we do our best to inform guests promptly of any changes due to unforeseen weather conditions, such as sudden downpours during this season. However, we understand the frustration this may cause and will strive to improve our communication efforts to keep guests informed in real-time. The sounds you heard during the night were likely residual effects of thunderstorms that occurred a few days prior to your departure. We apologize for any disturbance this may have caused and assure you that we are exploring measures to mitigate such occurrences in the future. Lastly, it's important to understand local cultural and religious practices such as the call to prayers, which may be unfamiliar but are integral to the local experience. We appreciate your understanding and hope that you can appreciate the richness of the cultural tapestry that surrounds our resort. Once again, we regret any shortcomings encountered during your stay and thank you for bringing them to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience that we strive to deliver to all our guests. Best Regards, Javier Rodriguez, General Manager.