Die Hotelanlage, der Pool, das Restaurant - alles sehr schön und vor allem der Service von jedem einzelnen Mitarbeiter war 6 Sterne plus!! Trotzdem sind meiner Meinung nach 5 Sterne nicht angebracht, unser Zimmer war bei der Ankunft nur oberflächlich sauber. Nach meiner Beschwerde wurde es dann besser. Schlechte Betten, durchgelegene Matratze- sorry 5 Sterne? Zum Essen - alles lecker, aber auch hier keine 5 Sterne. Die Preise für Getränke waren überzogen.
Wie gesagt, eine gründliche Reinigung vor unserer Ankunft hatte wohl nicht stattgefunden. Schlechte Matratzen, verrostetes Türschloss an der Dusche. Von der Räumlichkeit, Größe und Möblierung ok. Die Terrasse zum Swim Up Pool war riesig und wirklich sehr sehr schön
Das Essen war lecker, aber kein 5 Sterne Niveau
Jeder einzelne war sehr freundlich und hilfsbereit, bis auf eine Dame an der Rezeption - sie konnte mit berechtigten Beschwerden nicht umgehen
Beliebte Aktivitäten
- Strand
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Dauer: | 2 Wochen im September 2025 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Marianne |
| Alter: | 61-65 |
| Bewertungen: | 3 |
Dear Marianne, thank you for choosing TUI BLUE Palazzo del Mare for your holidays and for taking the time to review our hotel. We would like to thank you for your positive comments regarding our staff’s service. However, we are disappointed to hear that we did not manage to meet your expectations on several aspects of the hotel. We also regret that our cleaning services were not up to your standards. According to our records, once you let us know about the cleaning issues, we promptly resolved them and took extra care to make sure the rest of your stay was worry-free. We welcome all feedback and we really appreciate the time you took to share these comments with us. Please be assured that they will be shared to the relevant departments to improve our services. We are disappointed to hear that our Restaurant did not meet your expectations. We believe we offer a great quality and variety of dishes to suit everybody's tastes and we are disappointed to know you were unsatisfied by the buffet. We have already forwarded your comments regarding our buffet to the relevant departments for evaluation. Overall, we thank you for and appreciate your kind comments, as well as for your constructive criticisms, as they are incredibly helpful in noting our strong and weak spots and allow us to keep improving our services. We hope to welcome you again in the future for an improved experience. Yours sincerely, The Hotel Management


