Alle Bewertungen anzeigen
Sebastian (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2022 • 1 Woche • Strand
Traurig aber wahr!
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Wenn es nicht da wäre, wäre es auch noch so. Anfang der 2000er stehen geblieben. AI ist, was ihr draus macht und der Kiosk 15 Minuten entfernt, bietet.


Zimmer
  • Schlecht
  • Kategorie Comfort Zimmer….Omas Einrichtung im Jahr 2000 zum anfassen. Teils Schränke als Attrappen, lt. Hotel ist das eben manchmal so. Lotto 6 aus 49 auf Kreta ohne Aufpreis


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Man findet zu jeder Mahlzeit etwas, gute griechische Küche.


    Service
  • Eher gut
  • Das Personal an der Bar und Restaurant ist freundlich und schnell. Kann aber leider nur damit arbeiten was es hat.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Etwas Abseits der Stadt, welche in ca. 15 -20 Minuten zu Fuß erreichbar ist. Direkt am Meer liegend, getrennt von der Hauptverkehrsstraße., inklusive gefühlt 100km fahrende Autos am Abend.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Wer was will muss am Pool bleiben, vielleicht. Volleyball ist nicht möglich da der einzigste Ball im Hotel kaputt ist 😂


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Juli 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sebastian
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear guest, Thank you for taking the time to write this review for us. Firstly, please let us apologize for not meeting your requirements. By reading your review, it looks like you were looking for a different type of hotel. We are trying to present our rooms, facilities, and AI supplements the best and most detailed way and we can in every social media, tour operator and our web site in order to avoid such unfortunate events. Considering the decoration unfortunately we cannot do much about it. However, we did our best upon your request for a room with a larger wardrobe and did change your room on the very next day of your request. On the bright side, we would like to thank you for your nice words about our hospitality and our food. We do try our best to offer the Cretan Hospitality. Taking the above comment as opportunity, we strongly advice our future guests to check our hotel along with all the supplements that we offer prior to booking. For any information, please do not hesitate to contact us via any means. We will be more than happy to provide you with any information asked. Once more, we apologize for not meeting your requirements and I would like to ask you to get in contact with me at the reception in order to see if there is anything we can do to improve your holidays. With regards, Giorgos Lianos Manager of Tylissos Beach Hotel