- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Kleines, direkt am Strand gelegenes Hotel, aufgeteilt auf 3 große "Wohneinheiten". Fahrzeit zum Flughafen ca 30 MInuten. In direkter Umgebung befinden sich 2-3 kleine Supermärkte, sonst nichts weiter sehenswertes. Strand ist wirklich schön, aber beim Strandspaziergang sieht man einige wesentlich schönere Anlagen Strandbereiche. Alles sehr klein und einfach gehalten. An den Wochenende wird das Hotel überwiegend von Einheimischen besucht. Es ist sehr laut und unüberschaubar, Party bis in die frühen Morgenstunden. Lange Wartezeiten beim Getränke & Essen holen.
Einfache, teilweise sehr runtergekommene, muffige Räume. Auch die Zimmer mit direktem Strandzugang/Meerblick sind in keine herausragende Räume. Dusche & Waschbecken Salzwasser - die Abflüsse riechen (sowie die gesamte Umgebung) nach Fäkalien. An der Rezeption und bei der Zimmerreinigung gibt es Wasserflaschen zum Zähneputzen.
Man findet immer irgendwas zu Essen, jedoch ist es alles sehr einfach gehalten.
Manche Mitarbeiter sind sehr bemüht, anderen merkt man an, dass sie kein Interesse haben, sich mit den Touristen auseinander zu setzen. Leider sind wir Zeugen eines Todesfalls geworden, wo wir wirklich den Glauben an die Menschen vor Ort verloren haben. Der verständigte Rettungswagen hat zwischen 70-80 Minuten gebraucht obwohl ein Krankenhaus keine 10Kilometer entfernt ist. Trotz der anwesenden Polizei wurde der Verstorbene bestohlen (Halskette vom Hals des Toten sowie Schmuck, Uhr und Geld vom Nachttisch/Portemonnaie) und der Hinterbliebenden wurde keine Hilfe angeboten.
Außer dem tollen Strand gibts in direkter Umgebung nichts zu sehen oder zu erleben. Leider war in der zweiten Woche der Wind stärker, sodass die Mitarbeiter nicht mehr gegen das Seegras ankamen (Handarbeit)
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Yoga, Beachvolleyball, Boccia sowie Abendprogramm.. das Animateurteam ist freundlich und bemüht im Rahmen ihrer Möglichkeiten.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | JuliaBjörn |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 13 |
Dear JuliaBjörn Greetings from whala, We are so sad and surprised to hear about your experience, and on the behalf of every hardworking member of our resort, I would like to offer you our sincerest apologies for any flaw you may have encountered with our services. We truly do our best effort in order to exceed our guests expectations in all possible manners, therefore, we deeply regret to know that despite our effort have been unable to impress you. -Our location is one of the highlighted features of our property and our guests truly enjoy it after the last renovation. The hotel is perfect to know everything about Bávaro –Punta Cana city. -We deeply regret that our gastronomic offer did not meet their expectations. Our hotel offers a wide variety both in our bars (4), buffets (2) and the specialty Tamashi restaurant and Sky Bar (+1 Snack Bar) with the aim of meeting the culinary demands of different cultures who visit us. -At breakfast, lunch and dinner time we offer to our guests a wide variety and fresh selection of vegetables, legumes, fruits, juices, fish, seafood, meat, pastries and more. It's important to mention that there are 4 theme nights weekly at the buffet (50% of the total gastronomy selection are typical and traditional plaits) : *Dominican * Spanish * *Italian * Mexican. However, quality is a subjective concept -Rooms: Our rooms are subject to daily revisions from our maintenance and housekeeping departments; however, there might be situations that can arise during our guests stay. We deeply regret their room was supposedly affected by some issues. The safety of our clients is of the utmost importance to us, we make a constant effort to guarantee our clients a safe environment and all our personnel must pass a rigorous selection process before being accepted into our company. From the moment they reported what allegedly happened, the Heads of Security, Reception, Guest Service and Management remain at their disposal, attending to all their requests. The corresponding internal and external investigation was examined and carried out, which is ongoing, information that only the person affected by said situation handles, on the other hand, the medical service was provided from the first moment, since we have our own medical office, The assistance has not been the cause of the decline, as you can read if we have supported and provided the necessary assistance to our guest, since this type of case does not usually occur in our hotel, and we greatly affect the situation that happened. We cannot tell you how sorry we are for any inconvenience you may have experienced during your recent stay with us. Please rest assured that your observations have been taken in the highest consideration and shared with the General Management of our Resort in order to analyze the points you mentioned. Best regards Johanna Villaman