We went there with the knowledge and understanding of a "soft opening" perhaps this concept was missed by others, or plainly not understood. Our experience was great! We did see some issues, as expected, during a "soft opening" but we brought them directly to management and they were solved (if possible) quickly. Our recommendation comes from our experience of customer service (6) refreshments (5), meals (5) and site construction (4) all on the 1-6 scale; and we explored the ENTIRE hotel. It sounds like your experience was different. Did you express this to the management?
Andreas am 31. Januar 2020
Hallo Ich habe ne Frage als ehemaliger Gast in diesem Hotel das der Horror ist Bad Speisesaal Liegen usw? Wie könnt ihr das Hotel so weiter empfehlen.
Mrs Dee am 3. Februar 2020
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MeldenRegine am 31. Januar 2020
Zu unserer Zeit haben die Animateure gezielt Gäste angesprochen mit der Bitte: das Hotel sehr gut zu bewerten,da es ja erst neu aufgemacht hat. Vielleicht wird dem des öfteren Folge geleistet. Anders kann ich mir die 6 Sterne-Bewertungen nicht erklären. Zumal die von mir und anderen eingestellten Fotos die vorhandenen Mängel ja eindeutig bestätigen.
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MeldenHelmut am 31. Januar 2020
Könnte an Bewertungen liegen die dem Hotel Management ziemlich nahe stehen, ala Trump fake news
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