- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Das Hotel hat einen guten Standart. Die Bediegung vorallem Chelle ist sehr nett und Hilfsbereit. Transport vom Flughafen zum Hotel und umgekehrt hat sehr gut funktioniert. Das essen war nicht so gut. Beim Essen habe ich mich sehr daran gestört, dass das Personal immer die Teller und das ganze Besteck abgeräumt haben, obwohl man no nicht fertig war mit essen.
Schade ist, das es keine E-Bikes gibt. Zur Metro laufen in dieser Hitze ist sehr weit
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im November 2024 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Caroline Wenger |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Valued Guest, Warm greetings from Al Bandar Rotana and Al Bandar Arjaan by Rotana Dubai! Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you enjoyed the high standard of our hotel, as well as the friendly and helpful service from our team, especially Chelle! We’re also pleased that your transportation to and from the airport went smoothly. We apologize for any inconvenience you experienced due to the lack of e-bikes, as well as the challenges with the food service. We appreciate your comments and will use them to review our dining procedures, ensuring that our team is more attentive to guests' progress at meals. Your insights are important in helping us improve, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a stay that fully meets your expectations. Best regards, Ayman Ashor General Manager Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana