- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr gut
Sehr schönes Hotel, sehr nette und zuvorkommende Mitarbeiter, tolle Innenausstattung, sehr schönes Zimmer. Das einzige Manko für uns....das Hotel liegt etwas ausserhalb und in der Umgebung ist nicht so viel. Öffentliche Verkehrsmittel sind zwei Strassen weiter zu erreichen.
Sehr schönes Zimmer, alles sehr sauber, sehr geräumig und praktisch. Nur der Fernseher bzw. das Programm sind regelmäßig abgestürzt, haben wir aber nicht beanstandet, da wir nur zwei Tage dort waren.
Das Frühstück war von der Auswahl her eher übersichtlich, da wäre noch Potential. Leider macht auch die executive Lounge erst ab 12.00 Uhr auf, daher kein ruhiges Frühstück mit Ausblick. Die Lounge ist sehr schön und der Ausblick beim Abendessen einfach toll. Das Essensangebot zum Abendessen in der executive Lounge war auch sehr gut. Besonders der Bananenkuchen am Nachmittag .....einfach ein Traum!
Alles top!
Direkt am Hafen. Fußläufig ist eher nicht soviel zu erreichen, einige kleine Restaurants und der Bus zwei Strassen weiter.
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Baubedingt war leider der Platz am Pool sehr klein, daher bekommt man etwas später leider keine Liege mehr. Alles ist sehr eng und zu wenige Plätze.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im April 2024 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Diana |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 39 |
Dear Valued Guest, Warm greetings from Al Bandar Rotana and Al Bandar Arjaan by Rotana Dubai! Thank you for sharing your detailed feedback following your recent stay with us. We truly appreciate your insights as they help us identify areas where we excel and areas where we have opportunities for improvement. We are delighted to hear that you enjoyed many aspects of your stay, including the friendliness and courtesy of our staff, the great interior of the hotel, and the spacious and practical room accommodations. Providing exceptional service and comfortable accommodations are top priorities for us, and we are pleased that we met your expectations in these regards. However, we regret to learn that certain aspects of your stay did not fully meet your expectations. We apologize for any inconvenience you experienced due to the limited space and seating availability at the pool area, as well as the construction in the vicinity. Your feedback regarding these issues has been duly noted, and we will take steps to address them to enhance the overall guest experience. Regarding the breakfast selection, we apologize if it did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we will review our offerings to ensure that we provide a wider variety of options to cater to all tastes and preferences. Additionally, we appreciate your feedback regarding the executive lounge hours and will take it into consideration as we strive to improve our services and amenities for our guests. Thank you once again for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless and enjoyable experience in the future. Best regards, Ayman Ashor General Manager Al Bandar Rotana & Al Bandar Arjaan by Rotana