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Alex (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Mai 2024 • 3-5 Tage • Strand
Absolut keine 5* - DRECKIG UND HERUNTERGEKOMMEN
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Leider müssen wir einen Stern geben. Das Hotel hat nicht annähernd 5 Sterne, ist dreckig und heruntergekommen.


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Als wir in unser Zimmer kamen, war Blut vom Vorgänger noch am Spiegel, das ganze Zimmer war dreckig und heruntergekommen. Absolut keine 5 Sterne und absolut kein Dubai Standard !!


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Die Restaurants Mekong und Bushman’s sind gut, das Buffet leider nicht.


    Service
  • Sehr schlecht
  • Sehr unfreundliches Personal welches weder von sich aus grüßt noch auf den Gast eingeht.


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Mehr Bilder(8)
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im Mai 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Alex
    Alter:31-35
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Alex, First, please allow me to respond in English. We are deeply sorry to hear about your disappointing experience. Please accept our sincerest apologies for the cleanliness issues you encountered in your room. This falls far below our standards, and we will address this matter urgently with our housekeeping team to ensure it does not happen again. We are also concerned to hear about your experience with our team members. This is not reflective of the high level of service we strive to provide, and we will address this internally to improve our guest interactions. While we appreciate your positive feedback about Mekong and Bushman's Restaurants and Bar, we are disappointed to hear that our all-day dining restaurant "Crescendo" did not meet your expectations. We will take your feedback into consideration as we work to improve our offerings. Once again, we apologize for the inconvenience caused during your stay. We hope you will consider giving us another chance to exceed your expectations in the future. Best regards, James Hewitson General Manager