Ist alles eher gut. Personal super Freundlich und Hotel ist umweltbewusst. Betten sehr weich. Badezimmer ist nicht abgetrennt. Das stört schon sehr. Zum Klo gibt es nur eine Glastür die nicht ganz abgeschlossen ist. Sieht man auf den Bildern. Aber teilweise fehlt der letzte Schliff. Zwei Tage vor 8 durch Baustellenlärm des RoofTop Restaurants geweckt. Essen ist gut aber immer eher kalt. Das steht der Freude entgegen. Lage ist gut. Getränke beim Abendbrot wurden nur einmal angefragt und man wurde häufig vergessen. Hatte den Eindruck das das aufnehmende Personal lieber mit Freunden gesprochen hat, als neue Bestellungen aufzunehmen. Ansonsten sehr freundliches Personal. Trotz wenig Barangeboten haben die Mitarbeiter ihr bestes getan die Wartezeiten nicht ausufern zu lassen. Die Innenbar war während meiner gesamten Anwesenheit nicht besetzt wenn ich da war.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Juni 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | TheNovize |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Shiubi, I was very disappointed to read that we were not able to offer you our well-known Hospitality and service standards. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Please be advised that TUI was informed by our Management company since May that the construction was not completed, and we know for certain that all guests were informed prior to their arrival if they wished to be relocated to other Hotels. On your occasion you decided to stay with us, instead of choosing another Hotel. It saddens me to read that you did not mention to us that you were not satisfied with your room and you were inconvenient by the rooftop restaurant noise. We could have moved you to a room away from that area and with enclosed bathroom. I am certain that we would have found a solution for you. Besides if we are not informed, how we can make it right? I have noted and shared your opinion on the food with our Chef and restaurant Team’s promptness with Restaurant Manager. I assure you the most appropriate action will be taken. Otherwise, I am delighted to know that you have found the beds soft, everything pretty good, my Team members super friendly and sharing your validation that our establishment is environmentally conscious. It means a lot to us and we sincerely Thank you. Shiubi, we appreciate you have chosen to stay with us and we are hopeful we shall have the opportunity welcoming you back and allow us to restore your faith in us. If you wish to contact me and elaborate further please email me at e.papapetrou@atlanticahotels.com Kind regards, Ele Papapetrou General Manager