- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Tolle Anlage aber viel zu wenig Engagement
Wir hatten für unseren Sohn ein Sesselklappbett das wirklich furchtbar war! Unser Bett waren zwei Einzelbetten die zusammen geschoben wurden! Und auch wir hatten Ameisen am Zimmer! Zum aufhängen der nassen Sachen gab es leider nur die Stühle auf der Terrasse und dort musste man aufpassen dass sie nicht vom Wind davon getragen wurden!
Essen war nicht wirklich gut! Es gab keine Milchalternativen! Konnte man sich bei der Gästebetreuung zwar bestellen aber das heißt nicht dass man es auch bekommt! Salami beim Frühstück gab es nur an zwei Tagen
Katastrophe!!! Wir waren am verdursten!!! Und absolut unflexibel!!!
Es ist wirklich traumhaft schön gelegen! Aber: die Wege sind wirklich extrem weit mit Kind und sämtlichen Utensilien zum Baden!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Die Pools sind wirklich top! Auch die Rutschen fand und Sohn Mega!
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im August 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Franziska |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Franziska, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re glad to hear you enjoyed the beautiful location and pool facilities. Regarding your feedback about the room's bedding, we would like to point out that both our official website and TUI's website provide detailed information about the room's bedding arrangements. Hopefully you informed our staff regarding the beds and the ants giving us the chance to rectify the issue and make your stay more enjoyable. Additionally upon request we could arrange the twin beds to be prepared as one without changing the mattress. Our personnel is very dedicated to give their best service to our guests in order to have a great experience on their holidays. We apologize, if you felt that service didn’t meet your expectations on certain occasions. We regret that the food didn't meet your expectations. We do offer soy and almond milk as alternatives, and we apologize if you didn't receive it after requesting. We hope you reached out to us so we could resolve the issue promptly. We would like to once again thank you for your feedback and we hope to welcome you back to one of our hotels. Yours sincerely, The Hotel Management