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Valentina (31-35)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Paar • Juli 2022 • 1 Woche • Strand
Hotel nicht ganz neu wie angegeben, Baustelle!
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Strand: Viel zu wenig Platz für so viele Gäste, liegen um 7 Uhr morgens musste man besetzen! Strand sehr unsauber überall Zigarettenstummel. Viel zu eng keine Privatsphäre! Wasser sehr ungeniessbar! Beim Empfang am ersten Tag, ab 21.00 gab es nur Sandwiches im Zimmer (nicht frisch) Das Zimmer musste man selber suchen, man wurde nicht dort hin gebracht! Die Türen waren mit Schlüssel und man erhielt nur einen Schlüssel. Keine Minibar im Zimmer, Wasser musste man selber kaufen! Kein Wasserkocher und nicht mal ein Trinkglas. Pool zuuu klein für so viele Gäste, Wasser im Pool war nicht klar. Der Boden war überall verschmutzt. Nur Essen war gut und sauber


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Juli 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Valentina
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valentina, Thank you for sharing your feedback with us and the HolidayCheck community. We are very sorry to read that your stay in our resort was not as enjoyable as expected and although we do not necessarily agree with all points raised we would still like to offer our apology for any inconvenience caused. Regarding the beach, kindly be advised that sunbed reservation is not allowed. We regret that you didn't contact any staff member in order to assist you with the sunbeds. We advertise everywhere that our rooms feature with mini fridge not a minibar and we offer complimentary 1-2 bottles for water, which can be refilled at the bar. Also, we provide kettle upon request and free of charge. We are sorry that you didn't contact our Reception about it. We understand that in some parts you aren’t fully satisfied with your stay, but you must know that this time is a very busy one for us. The amount of guest is higher in comparison to other months. We are sorry if our services didn’t meet entirely your expectations, but all the staff is trying every day their best in order to satisfy the needs of all guests equally. We only hope to have the opportunity to serve you again in the future when we promise to go above and beyond in our effort to provide you with an exceptional service and experience. Best regards, Blue Sea Island