- Preis-Leistungs-VerhältnisEher schlecht
Zusammenfassung des Aufenthalts vom 27.12.2024 bis 5.1.2025 Positives: Freundliches Personal. Schalldämmung der Zimmer ist gut, die Räume sind leise. Service im Gastrobereich ist gut. Blick auf die Skyline ist angenehm. Poolbereich klein, aber akzeptabel. Negatives: Sauberkeit: Zimmer schlecht gereinigt, kein Staubsaugen innerhalb einer Woche. Waschbecken werden nicht geputzt, Schrankfronten schmutzig, Spiegel nicht gereinigt. Teppiche alt und schäbig, modriger Geruch in manchen Zimmern. Tische im Restaurant werden nicht abgewischt. Zimmer: Abgewohnt mit alten Federkernmatratzen. Klimaanlage nur zum Kühlen, keine Lüftung – problematisch bei Geruchsbelastung. Doppelbetten sind tatsächlich Queen-Size-Betten. Unangekündigte Besuche des Zimmerservice (nachts um 1 Uhr und morgens um 8:30). Gastronomie: Abendbuffet mit 50 € ohne Getränke überteuert. Kinder unter 16 Jahren dürfen die Bar ab 20 Uhr nicht betreten. Sonstiges: Check-in unorganisiert, zunächst falsches Zimmer erhalten. Hotel wirkt allgemein nicht wie ein 5-Sterne-Haus. Lage mittelmäßig: Meerblick zeigt auf Parkplätze und Baustellen. Preis-Leistungs-Verhältnis ungenügend. Fazit: Das Conrad Dubai überzeugt weder in Sauberkeit noch in Zimmerqualität und ist für einen längeren Aufenthalt ungeeignet. Für den Preis und die angeblichen 5 Sterne ist es eine Enttäuschung. Für 3 Tage akzeptabel, aber keine Empfehlung für längere Aufenthalte.
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Kinder: | 1 |
Dauer: | 1 Woche im Dezember 2024 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Georg |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Georg, Thank you for taking your time to share your valued review. At the outset, we would like to apologize for the shortfalls you encountered during your stay. We regret that some service interactions and product did not meet our usual Conrad Dubai standards and did not permit for a perfect stay. We greatly appreciate you for raising your concerns during your stay in relation to the room type and cleanliness. Please know that apart from performed immediately additional unscheduled deep cleaning in your room, we have also conducted a refresher training for our team, to ensure that the same does not happened to other our guests. Thank you for bringing to our attention your feedback in relation to the room type and allowing us to offer most suitable and comfortable option to you. We sincerely apologize for this shortfalls and for missing out such crucial details. In regards to the mattresses, allow us to share that all mattresses in guest rooms were replaced recently, and there was a chance that those which were placed in your room ere not perfectly matching your preference. We wish we were made aware of this during your stay and could have offered alternative available options. It is also important to note, that double beds placed in all double-bed rooms, are of a standard size of 135 by 200cm for these bed type. We have cross checked our websites and it revealed that there information posted is corresponding the actual product. As for children presence after 8PM, this rules is only applicable at our Korean American fusion bar and restaurant Kimpo. Please know that the hotel has to follow strict regulations established by the government on this matter. Incompliance with these regulations will lead to severe consequences for the property, and hence may not be waived. We certainly understand that it might cause some inconvenience to our guests and in order to accommodate needs of our guests, other outlets are available at later hours for families with children. On another hand, we would like to thank you for your kind words of appreciation for our hospitality, and we were delighted to hear that you found rooms to be well sound proofed, permitting your restful night sleep, as well that thought that our pool was nice. Thank you nice more for your valued review and for choosing to stay with us. We do hope to have another opportunity to welcoming you back in future and to show you a true Conrad Dubai hospitality. Conrad Dubai Team
Bewerter können für ihre Beitrage Miles & More Meilen sammeln oder einen 5€ HolidayCheck Reisegutschein erhalten.