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Anna (36-40)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Familie • Oktober 2023 • 1-3 Tage • Sonstige
Für niedrige Ansprüche vielleicht OK.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Wer nicht viel Wert auf schöne Zimmer und gutes Essen legt, ist hier richtig. Lage am Strand und die Außenanlage ist schön. Gute Bewertungen werden sich erkauft mit Verlosung von Gratis Woche inkl. All In. Publikum sehr primitiv . Man kann sich nicht wohlfühlen. Zum Glück waren wir nur 1 Nacht dort, da unser eigentliches Hotel überbucht war. Doch so hat der Urlaub nicht sehr schön begonnen.


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • alt, abgewohnt und überall kaputte unschöne Ecken. Sogar Schimmel an der Klimaanlage


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Massenabfertigung. Essen schmeckt nach nichts.


    Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Miniclub auf englisch und eher millitärischer Ton der Animateure. Hat unsere Tochter sehr abgeschreckt . Poolanlagen sind schön, wenn nicht gerade die volle Beschallung Musik läuft.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1-3 Tage im Oktober 2023
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Anna
    Alter:36-40
    Bewertungen:9
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Anna, Thank you for sharing your personal impressions of your truly brief stay with us. We are delighted to learn that our prime location and the excellent service provided by our attentive staff were the highlights of your experience. We are sorry to hear that your room did not meet your expectations. We would like to take this opportunity to emphasize our commitment to continuously improving our facilities to ensure our property remains well-maintained. For example, our public areas, food and beverage outlets, and pool areas have recently undergone renovations. Furthermore, it's important to note that the raffle is an integral part of our hotel's promotion plan. We greatly value feedback from our esteemed guests and encourage them to share their personal experiences at our property with others who may be interested in visiting, in the same way that you have shared your review, and for which we are truly appreciative. We fully understand your feelings of disappointment at not being able to stay at your preferred and booked hotel due to their overbooking. We hope that the warm and welcoming demeanor of our staff partially compensated for this inconvenience. Our entire team extends our warmest wishes for a wonderful holiday experience in Rhodes, and we sincerely hope to have the privilege of welcoming you back to one of the Esperia Group Hotels in the future. Until then, we wish you all the best! Kind Regards Stathis Barbagiannis Guest Services Department Esperia Group