- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Es ist größtenteils sauber, vor allem in den Restaurants. Das Personal ist meist eher Ratlos und leider nur bedingt Hilfreich.
Einfach aber okay. Aus meiner Sicht ausreichend. Allerdings wurde nicht immer gereinigt bzw. Teils nur unzureichend.
Hier war es stets sauber. Die Kellner, die wir während unseres Aufenthalts hatten waren immer sehr nett und freundlich. Das Essen an sich war gefühlt bereits ab Tag zwei immer gleich.
Wir benötigten leider öfter den Service, sei es, dass wir nicht mehr ins Zimmer kamen, weil die Karte plötzlich nicht mehr funktionierte oder während der Reinigung wurden Handtücher vergessen oder Toilettenpapier nicht aufgefüllt.
Kurzer Weg vom Flughafen. Gute Busanbindung. Man ist recht schnell n Rhodos Stadt.
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Gut gefallen hat mir hier, dass es kostenfreie Möglichkeiten, wie beispielsweise Tretboot Verleih gibt.
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2023 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | David |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 1 |
Dear David, Thank you for sharing your feedback following your recent stay with us. We're glad to hear that you found our location convenient with a short distance from the airport and a good bus connection, making it easy to explore Rhodes town quickly. We're also pleased with your nice, friendly and efficient waiters and that you found the pedal boat rentals and other free entertainment options enjoyable. We appreciate your comments and would like to assure you that the cleanliness and safety of our guests are always our top priorities. Taking this opportunity, we would like to kindly assure you that top cleanliness and the safety of our guests are always our prime concern and ensured by thoroughly applying the latest and most updated Hygiene Protocols and ISO requirements. Please rest assured that all rooms are thoroughly cleaned and checked daily by our housekeeping team. We apologize for any inconvenience you experienced with the service provided. Your feedback will be taken into account as we continuously strive to further improve our services and facilities for our valued guests. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future. Kind Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group