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Toni (31-35)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Familie • Juli 2019 • 1 Woche • Strand
Leider ein wenig entäuscht
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Wir hatten schon wesentlich weniger für Sommerferien bezahlt und dass war um einiges besser. Mehr ausgeben hat sich für einmal nicht gelohnt. Hygiene beim essen war sehr denkwürdig, mehrmals dreckiges Geschirr und mangelhafte, geputzte Tische. Im Hotel stehen Zettel (Liegestühle dürfen nicht reserviert werden ansonsten werden die Tücher eingesammelt) Umsetzung gleich Null.


Zimmer
  • Schlecht
  • Ausstattung ok, Zimmerreinigung sehr mager.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • - Essen war nicht der Hit - Dreckiges Geschirr und Tische


    Service
  • Eher gut
  • Personal freundlich und hilfsbereit


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Sehr schönes Meer, klar und sauber. Strand auch sehr sehr sauber.


    Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Poolanlage war gut, hat für jedes Alter ein Becken, kann man nichts dagegen sagen


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Juli 2019
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Toni
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Toni, Thank you for sharing your holiday experience with us and for your kind comments regarding the location of our hotel, our beautiful, blue flag awarded beach, our pools, and our friendly and helpful staff. We are genuinely disappointed to read that the large variety of our food selection that includes salads, starters, main courses, deserts and fresh fruits did not meet your expectations. We would like to assure you that we never stop striving to achieve our goal to offer high quality services. This is how we have achieved our ISO 9001 and ISO 22000 certifications for the quality of our services, our hygiene standards, as well as for the quality of the food and beverages that we provide to our guests. We would also like to assure you that all rooms are thoroughly cleaned by our housekeeping personnel and checked by our Housekeeping Manager daily as well as prior to any arrival. Had we known your concerns regarding your room cleanliness as well as for our restaurant’s cleaning standards we would have been happy to address the issue immediately in order to make sure that you would enjoy your stay with us. We always take into serious consideration all the constructive comments that we receive from our esteemed guests. Rest assured that we will keep working hard in order to improve our services, taking them all into account, so we really thank you for giving us the opportunity to further develop our standards. We truly hope that you will give us the chance to welcome you back to Esperides Beach Family Resort. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group