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Louis (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2021 • 2 Wochen • Strand
Super schlechts Hotel aufgabekeinen Fall machen
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Wir hatten am 3 Tag verschimmetes Obst im Zimmer stehen und auf dem Boden waren Ameisen hier wird auf kein Fall auf Sauberkeit geachtet. Das Essen ist nicht frisch und oft mal nicht warm wir sind jetzt hier zum 3 Mal und es war das letzte. Die Mitarbeiter sind unfreundlich und führen sich auf wie in einem 5 Sterne Hotel Nicht zu empfehlen für das Geld niemals machen.!


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Juli 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Louis
    Alter:26-30
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Louis, thank you for taking the time to write your personal review. We are very disappointed that on your third visit to us your expectations were not met on the same level as your last two visits. Please allow us to assure you that our dedicated and friendly staff is the same that welcomed you on you two previous visits and wishes to apologize in case that they did not manage to offer you their warmest hospitality that you have come to expect from us. It is a fact that due to the new Hygiene Protocols that our valuable guests may not see our smiles behind the mask and we wish that things go back to normal soon so that we may once again communicate in that way. Taking the opportunity we would like to assure you that our hotel is a "Health First" certified hotel and that the cleanliness standards that we keep are of the highest level. In reference to our food quality we would like to inform you that we follow the most updated directives of ISO with which our hotel is also certified. Hoping that you will give us the chance to welcome you back to our hotel so that we may build your trust again and offer you the warm and excellent holiday experience that you are accustomed to enjoy with us, we wish you a lovely rest of the summer. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group