- Allgemeine SauberkeitGut
Das Hotel ist sehr schön und die neuen Zimmer waren auch sehr zufriedenstellend. Das Essen ist sehr lecker und frisch , jedoch mit der Zeit sehr eintönig. Was uns überhaupt nicht gefallen hat waren die Pappbecher in denen es jegliche Getränke gab. Ebenso gab es trotz AI kein Wasser in Flaschen diese musste man kaufen. Ebenso wurde die Minibar nicht aufgefüllt und man hatte nur die Möglichkeit sich die Getränke in Pappbechern zu holen. Das Personal war sehr nett. Ebenso erschreckend war, das ein späteres Auschecken von 2h 40€ gekostet hätte.
- SauberkeitEher gut
- EssensauswahlSchlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Kinder: | 2 |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | marie |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Marie, thank you for taking the time to write this review and for your kind comments regarding our beautiful hotel, our comfortable rooms and our friendly and efficient staff! We are concerned to hear that, the large and delicious food selection of our buffet was found to be monotonous, as the feedback that we receive from the majority of our valuable guests has been very positive so far. We would also like to kindly mention that the paper cups are offered for safety reasons in the areas where children may be present and that a mini bar is not offered in our rooms, as per our hotel description, shared with all our collaborating travel agencies and booking platforms, so that all our guests may be accordingly informed. Please rest assured, that your kind and helpful comments have been noted in order to help us further improve our high standard services. Hoping that you will give us the opportunity to welcome you again to our property in the near future, we wish you all the best. Kind Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group