- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Wir haben das Hotel aufgrund der guten Bewertungen gebucht. Leider wurden wir enttäuscht. Unser Zimmer war leider noch nicht renoviert. Im Bad waren überall Stockflecken. Zudem war das Zimmer sehr hellhörig. Außerdem könnte das Badezimmer besser gereinigt werden. Die Reinigung des Zimmer war völlig ausreichend. Der Außenbereich ist das Beste am Hotel. Das Essen entspricht unserer Meinung keinen 4-Sternen. Die Auswahl war ok, allerdings waren die Gerichte entweder schnell vergriffen oder lauwarm bis kalt. Wir können die guten Bewertungen zum Teil nicht nachvollziehen.
Unser Zimmer ist noch renovierungsbedürftig.
Kein 4-Sterne Niveau am Buffet. Das Pool-Restaurant ist super.
Der Service an der Rezeption ist sehr nett und zuvorkommend. Im Restaurant kommt es darauf an, wer für einen zuständig ist. Der Service am Poolrestanrant ist sehr nett. Das Reinigungspersonal ist sehr zuvorkommend.
Das Hotel liegt an der Hauptstraße. Die Anbindung ist sehr gut.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Die Poolanlage ist super.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Juni 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Lars |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Lars, Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at Esperos Palace Resort. We truly value your comments as they help us identify areas for enhancement. Top cleanliness and the safety of our guests is always our prime concern, ensured by thoroughly applying the latest and most updated Hygiene Protocols and ISO requirements. This commitment secures the highest level of health, safety, and cleanliness for our valuable guests. Please rest assured that all rooms are thoroughly cleaned and then checked by our housekeeper on a daily basis. Your friendly feedback will be taken into account to see what may have gone wrong in your case. Regarding the food, we meticulously monitor food temperature in compliance with our rigorous hygiene standards, as we are an ISO certified hotel, we follow the strictest HACCP directives. While individual preferences for food temperature may vary, please be assured that our practices maintain the nutritional integrity of our culinary selections. We are pleased to hear that you appreciated the friendliness and service of our reception, pool restaurant, and cleaning staff. We will certainly convey your compliments to them. We regret that your room did not meet your expectations. Our hotel continuously undertakes renovation projects, and we are sorry that you encountered issues with your room. Your comments regarding the room condition and cleanliness will be reviewed with our management team to prevent such issues in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group