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Henrico (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2024 • 2 Wochen • Strand
4-Sterne Niveau
4,0 / 6

Allgemein

Wenn man in diesem Hotel seinen Urlaub verbringt muss man mit einem 4-, statt 5-Sterne Hotel rechnen. Die im Katalog angegebenen Restaurants nicht nicht wie erwartet voneinander unabhängig oder (mit Ausnahme der "Burger-Restaurants) mit einer separaten Karte/Menü ausgestattet, sondern vielmehr ein Restaurant, welches die gleichen Speisen in "unterschiedlichem" Ambiente anbietet. Die Qualität der Speisen befindet sich auf dem beschriebenen 4-Sterne Massentourismus-Niveau. Das muss man nicht schlecht finden, wir hatten jedoch andere Erwartungen, die nicht zuletzt durch die Katalogbeschreibung zumindest nicht abwegig war.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:2 Wochen im Juni 2024
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Henrico
Alter:41-45
Bewertungen:3
Kommentar des Hoteliers

Dear Henrico, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Esperos Village Blue & Spa. We apologize that our restaurants did not meet your personal preferences during your visit. It's important to note that each of our restaurants offers its own distinct cuisine and atmosphere. Our main restaurant features themed nights, showcasing a variety of cuisines with show cooking stations where food is prepared in front of our guests on a daily basis. We also offer the option to dine at our Mediterranean à la carte restaurant, Mediteraneo, at an additional charge, providing a different culinary experience. While we understand your expectations, we strive to provide a diverse dining experience that caters to a wide range of tastes. We regularly receive positive feedback on our food from the vast majority of our guests across all review platforms and we will take your feedback into consideration in order to further improve our future services. We appreciate your constructive comments and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to better exceed your expectations. Best regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group