Sehr schön angelegte und weitläufige Anlage, der man die Anzahl der Gäste dadurch fast nicht anmerkt. Poolbereich mit etwas wenig Liegen und Dauerbeschallung durch die Handynutzung der "Influencer Crowd", bei denen das Hotel wohl recht beliebt ist. Zimmer in sehr gutem Zustand und perfekt sauber. Lärm der unten vorbeilaufenden Straße ist deutlich zu hören. Sehr hohe Getränkepreise an der Bar, 5€ für 0,33l "local beer" sind fast schon unverschämt. Personal oft unaufmerksam bzw. überfordert. An der Bar nach dem Abendessen teils Wartezeiten von über 30 Minuten, trotz geringer Menge an Gästen. Frühstück und Abendessen gut, aber nichts besonderes. Auch hier teils schlecht organisierter Service. Teller bleiben oft am Tisch stehen, obwohl mehrere Kellner untätig rumstehen, sich aber nicht zuständig fühlen. Strandtransfer funktioniert super. Störend am Strand ist, dass dieser offen für alle Gäste ist und dadurch NICHT Adults Only ist, was wir anhand der Beschreibung erwartet hätten. Auch am Strand ist es extrem teuer. 16€ für zwei Liegen und Getränkepreisen, die nochmal über denen im Hotel liegen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Juni 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Chris |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Chris, Thank you for sharing your review with us. We appreciate your feedback and would like to address some of the points you mentioned. We are glad to hear that you found our hotel nicely laid out and spacious, allowing for a relaxed and comfortable environment. As for pricing, we strive to ensure that our pricing policy is in line with other hotels of the same category on the island, taking into consideration the quality of service and amenities we offer. Regarding our staff, we are sorry to hear that you found them occasionally inattentive or overwhelmed. We take your feedback seriously, as our staff is mostly complimented by the vast majority of our valuable guests for their dedicated and attentive service. We will certainly review this aspect to improve our guests' experience. Regarding the pool area, we understand your concern about the cell phone use by some guests. While we cannot control guests' behavior, we will do our best to remind everyone of the importance of respecting others' comfort and serenity around the pool area. As for the beach, we would like to kindly mention that there are no private beaches in Greece, and as a result, our beach is open to all guests. We apologize for any inconvenience you may have encountered due to this fact. We are sorry to hear that you found the drink prices at the bar higher than expected. We continuously strive to offer a fair and competitive pricing structure to ensure our guests' satisfaction. We appreciate your positive feedback about the beach transfer and the good condition of our rooms. Once again, we thank you for your review and for choosing our hotel for your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable and seamless experience. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group