- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Haben mehr erhofft. 80% unfreundlich und Zimmer dreckig. Für so ein Resort gehört es sich nicht… sehr schade, haben uns sehr gefreut auf den urlaub
Die Zimmer waren so dreckig, dass ich sogar Angst hatte im Bett zu schlafen vor irg welchen Milben. Bad sehr unsauber. Hab zwei mal Herpis hintereinander bekommen.
Essen war jetzt nicht so toll. Der Italiener im Il Tartuffo war ganz lecker, obwohl die Portionen klein waren.
Zu 80% sehr sehr unfreundliches und lustloses Personal. Man hat beim Frühstück solange warten müssen, bis Getränke und Besteck ankamen. Die haben dich immer so schief angeguckt. Die Frau die morgens Pfannenkuchen gemacht hat, ist sehr sehr langsam und lustlos und man wartet schon ne halbe stunde auf ein Pfannenkuchen
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Von den Leuten die einfach da rumlaufen viel zu viele Versprechungen am Ende sitzt man in einem Truck der kurz vorm kaputt gehen ist.
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im November 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Meriton |
Alter: | 19-25 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Frechheit. Thank you for your feedback. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination but we regret that your recent stay at our property was not as you were expecting because we always try to please all our guests offering an optimal service. We would like to mention that our property is dedicated to go beyond the guest's expectation by offering always an optimal service. Concerning your perception about our service, we honestly understand your point of view and we want to express our deepest apologies if you did not feel satisfied with the service we offered but we totally disagree as basically most of our guests have an excellent perception of our services and premises giving a minority to different opinions between good and poor. Anyhow, we appreciate and respect your point of view and we will discuss each point expressed by you in our weekly meetings in order to take all the necessary measures that let us to improve our quality and avoid a similar situation in the future with other guests. Every point expressed will be considered as an area of improvement and corrective measures are already in action to fix these issues. We hope to have another opportunity to be your host if you return to Dominican Republic. Honestly, J. De La Vieja General Manager Grand Bavaro Princess.