Alle Bewertungen anzeigen
Werner (66-70)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2021 • 1 Woche • Sonstige
Ein sehr schlecht geführtes Blu Hotel. Alles minus
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Die Zimmer sind in einem mittelmäßigen Zustand der Service allgemein vom Personal des gerade mal ausreichend. Speisen und Getränke zum Frühstück sowie auch zum Abendessen entsprechen gerademal der Qualität einer Imbissbude. Das ist ein Grand Hotel mit einem Stern. Empfehlung nie wieder.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im September 2021
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Werner
    Alter:66-70
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Customer, we thank you for expressing an opinion about your stay at our structure in Auronzo di Cadore, the Grand Hotel Misurina. The opinions of our customers are essential in order to improve the quality and efficiency of our services. We regret that your stay was not up to your expectations, but we believe we can respond to your comments. The rooms are in typical mountain style with solid wood furniture, we are sorry that you did not appreciate. The service and the kindness of the staff are very good, as they are always available to guests. The drinks are absolutely in keeping with the offer, while the menu consists of national and local dishes, well prepared and tasty. Fortunately, stars are assigned with criteria based on existing services, excellent location and historicity of the location. Hoping to have clarified our position, we hope to see you soon at the Grand Hotel Misurina or in another of our more than 30 structures throughout Italy. Best regards.