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Frank (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2022 • 1-3 Tage • Strand
Atrium Avani niemals wieder
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Wir hatten einen Kurztrip nach Bangkok gebucht und hatten dort einen 3 tägigen Aufenthalt , bevor es weiter nach Koh Samui ging. Das Hotel wirkt optisch ganz Ok, die Zimmer waren auch in Ordnung. Das war allerdings das einzig positive. Der Service dagegen unter aller Kanone. Wir kamen dort um ca. 9.00 Uhr an und wollten uns dann auch noch ein gebuchtes Frühstück gönnen. Pustekuchen. Als wir uns schon Säfte an unser Platz gestellt hatten, kam eine Mitarbeiterin des Hotels und verwies uns aus dem Speisesaal, das uns heute kein Frühstück zustehe. Unfassbar!!! Wir wurden quasi regelrecht rausgeschmissen. Sogar die Säfte durften wir nicht austrinken. In all den Jahren ist uns sowas nicht vorgekommen. Bei zwei Übernachtungen hatten wir dann auch nur 1 Frühstück statt 2, da unser Weiterflug schon sehr früh losging. Alles in allem super Start . Bankgkok und Avani niemals wieder….


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1-3 Tage im September 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Frank
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mrs. Wenske, Thank you choosing to stay at Avani Atrium Bangkok, and taking the time to share your experience with us. We truly regret to learn that your recent stay with us was not entirely meet your expectations due to unclear communication regarding breakfast inclusion upon check-in and in the restaurant. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. Kindly be informed that your breakfast include in the next mornings. However, your departure time was before our breakfast open. Therefore, the change of inclusion day should have been confirmed by the receptionist at check-in, and then we have to communicate with the restaurant team for confirmation before guest access in the restaurant. We appreciate your constructive feedback for our improvement. The restaurant team indeed never intend to immediately stop your breakfast, but they were trying to relocate your seat to the more privacy table besides window, and would like to communicate about the change of inclusion day with you there. Our Restaurant Manager has been informed and will ensure the body language and verbal communication would be more efficient. Our receptionist as well should have offer you breakfast boxes for optional on departure date. Please accept our sincere apologies again for the unpleasant encounters. Please stay safe. The team and I hope for the opportunity to welcome your return in order to restore your trust and create the better experience next time. Sincerely Yours, Kannika Kaewma Operational Excellence Manager