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Mario (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2022 • 2 Wochen • Strand
Früher ein Spitzenhotel. Jetzt nicht mehr.
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Eine sehr schöne Anlage. Toller Strand. Vollkommen überfordertes Personal. Vermutlich zu wenig und schlecht organisiert.


Zimmer
  • Gut

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Früher gab es Themenabende und abwechslungsreiches Essen. Heute jeden Tag das selbe. Oft nur lau warm. Zur Stoßzeit Manchmal gar nix mehr. Personal ist schlecht organisiert und schaft die Arbeit schon bei 60 Prozent Auslastung nicht mehr.


    Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Animation hat auch stark nachgelassen.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Oktober 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Mario
    Alter:51-55
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mario, Thank you for taking the time to write a review of your experience. We are greatly saddened not to have exceeded your expectations on your first visit to our property. It saddens us, furthermore, to realize that despite the facilities and the charisma of our staff we were unable to meet your satisfaction, please accept our genuine apologies. We would like to emphasize that as a company that treasures and implements the continuous improvement approach, each review posted is carefully considered and then analyzed by our management team to make the necessary adjustments in the short-to-medium term, as the satisfaction of our guests is paramount to us. Rest assured that we will review all the points you have raised to improve where appropriate. Above all, our main interest is to improve and act on those areas of opportunity emphasized by our guests. On behalf of the entire Grand Palladium family, we reiterate our apologies. We hope you allow us to change your perception and offer you a Palladium experience worthy of your person and our brand. Our best wishes, Yasindi Jimenez Hospitality SR Advisor