- Zustand des HotelsSehr gut
- Allgemeine SauberkeitSehr gut
Nettes Hotel für Strandurlaub. Beim Corona-Schutz teilweise überfordert. Ökologischen Standards werden nicht eingehalten. Viel zu viel Plastik überall insbesondere am Strandbereich!
- Ausstattung des ZimmersGut
Zimmer waren sehr sauber. Insgesamt könnte das Hotel mal wieder saniert werden: Bäder, Flure, Aufzug
- GeschmackGut
Zu viel Plastik verbraucht: Wasserflaschen, Getränkebecher, Essen am Strand. Ein gesetztes Essen im Restaurant wäre viel einfacher gewesen als dieses permanente Anstehen ohne Abstand an den einzelnen Buffetstationen. Viele Hotels in Italien bekommen das deutlich besser hin.
Sehr freundlich aber teilweise gerade im Restaurantbereich überfordert. Für die Corona-Zeit war das Hotel deutlich überbelegt!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Etwas steril, lädt nicht zum Aufenthalt ein.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2020 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Nicole |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Nicole, Thank you for taking the time to leave such a detailed review of your most recent visit to Grecotel Creta Palace. I am delighted to see that you enjoyed the friendly attitude of the staff and the room cleanliness. Please accept our apologies for any inconvenience caused and regarding the points that you are highlighting in your review. I would like to inform you that we take your comments under careful consideration and we want you to know that our goal is the constant improvement on the points that each guest mentions. I am also deeply sorryto read that our ecological standards did not meet your expectations, however, In these unprecedented conditions we are experiencing in recent months, wehad to temporarily adjust our environmental policy,following the guidelines of the Global & National Public Health Organizations in order to ensure health and safety of our dear guests, colleagues and associates. At this point, I would like to mention that by returning to normality will allow us to re adjust our environmental program and operational procedures. Dear Nicole, although we failed in leaving you a pleasant memory of your visit,we will be more than happy to have the opportunity to welcome you again in our Resort or any other hotel of the Grecotel chain. Kind Regards, Vassilis Minadakis General Manager