Der Service vor Ort, ob der Zimmerservice oder das Personal in den Restaurants war überragend und hat die inkorrekte Beschreibung des Zimmers wett gemacht. Der Zustand des Zimmers war an einigen Stellen desolat. Die Zimmersituation haben wir bereits negativ beschrieben. Allerdings waren beispielsweise die Rauchwarnmelder vorbereitet aber keine verbaut. Die Fliese in der Dusche war gerissen und hatte eine scharfe Kante (beim Duschen war also Vorsicht geboten). Vom Eingang bis in den Flur zogen sich weiße Fußspuren (vermutlich von der Renovierung).
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im Mai 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Astein |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Astein , Thank you for taking the time to share your experience. We're pleased to hear that our on-site service, including both room service and restaurant staff, exceeded your expectations. Your kind words about our team are greatly appreciated. We sincerely apologize for the issues you encountered with the room's condition. Your feedback is invaluable, and we are committed to addressing the concerns you mentioned, such as the smoke detector installation, the damaged tile, and the cleanliness of the corridors. Please rest assured that we will review and improve these aspects to enhance our guests' experience. Thank you for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a flawless stay. Best regards, Stavroula Filtzantzidou Rooms Division Manager Grecotel LUXME Kos Imperial