Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Mirko (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2021 • 1 Woche • Strand
Preis Leistung passt nicht
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Eigentlich tolles Hotel Tolle Lage,direkt am meer Schade das,dass essen mies war und die Sauberkeit nach dem eigentlichen sauber machen nicht gut war.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Bett ging gar nicht,die Matratzen waren gefühlte 20 Jahre alt und durchgelegen und das bei einer Deluxe Suite Reinigung der Zimmer war auch bloß sporadisch… mit sauber machen hatte das nicht wirklich was zutun


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Essen war eine reine Katastrophe Teilweise kaltes Essen Geschmacklich war es auch nicht gut


    Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut
  • Lage war wirklich top


    Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    War alles in Ordnung,man konnte jetski fahren,parasailig usw


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im August 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Mirko
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for taking the time to review our hotel concerning your recent stay. We always take seriously under consideration all our guests’ comments, as we try to always upgrade our services. It is such a pleasure to hear that our location next to the sandy beach of Malia managed to satisfy your vacation requirements. With respect to your point of view, we would like to clarify that all sleeping equipment of our hotel is recently renewed (less that 5 years). All our mattresses in our Deluxe Suites are provided by COCO_MAT, a well known brand, famous for the sleeping quality offered. We would like to apologize if our daily cleaning routine did not manage to satisfy you as the initial one. Our cleaning personnel cleans all rooms daily, applying all covid-19 restriction protocols, which include not touching any guest personal items. As you understand this can affect fundamentally the quality of the cleaning process offered, depending on every guest's individual routines. We would love to have heard of these issues during your stay, so that we would have the chance to fix them immediately. Thank you for choosing our Hotel for Your summer holidays. We wish you a sunny day every day. Best regards, Soultana Papaioannou Guest Relations