- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Wir sind zu zweit gereist und hatten beide ein Einzelzimmer das schrecklich war !Die Zimmer hatten kein Fenster,bzw ein Fenster zu einem Schacht und waren 24 h komplett dunkel ,ohne Tageslicht .Ich bin schon viel gereist ,aber so ein Zimmer hatte ich noch nie ,und dann noch zu solch einem Preis .Auf die Nachfrage ob 2 andere Zimmer frei sind hieß es nein.Wir fragten ob wir am nächsten Tag die Zimmer wechseln könnten ,die Mitarbeiterin ging überhaupt nicht darauf ein.Man konnte sich nicht in dem Zimmern aufhalten,es war wie eine Zelle ohne Tageslicht ,stockdunkel ! Das Personal an der Rezeption war weder bemüht noch interessiert an diesem Problem,und bei der Abreise wurden wir wohlweislich auch nicht danach gefragt ob unser Aufenthalt angenehm war … Unterirdisch ,solche Zimmer anzubieten! Es war auf keinem Foto ersichtlich dass die Zimmer kein Fenster hatten . Das grenzt an Betrug .Ich würde jedem abraten hier als Alleinreisender zu buchen . Davon abgesehen auch als Paar,denn das Personal hat sich uns als Kunden gegenüber unmöglich verhalten .
Siehe oben -sehr schlecht !!
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1-3 Tage im September 2023 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Silke |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Silke, I appreciate you taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Hotel HCC Taber. I'm truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and I would like to address your concerns. Firstly, I would like to clarify that the rooms you reserved were indeed single rooms, and the photos on our website accurately descripit the size and amenities of these rooms. While they may be more compact, they have been fully renovated and equipped to ensure our guests' comfort. I apologize if the size of the room came as a surprise. We understand that room preferences can vary, and for future visits, I recommend considering our larger room options, which may better suit your needs. Regarding your request for alternative single rooms, I regret that we were unable to accommodate your request during your stay as we were fully booked at the time. We strive to provide the best possible service, and I apologize for any inconvenience this may have caused. I'm also sorry to hear that you found our staff to be inattentive. We take guest feedback seriously, and I will address this issue with our team to ensure we provide the level of service our guests deserve. I'm truly sorry that your experience did not meet your expectations, and I hope you will consider giving us another chance in the future. We have a variety of room types to choose from, and we will do our best to make your next stay more comfortable and enjoyable. We value your input and strive to improve our services based on guest feedback. Best regards, Joan Fuentes, Manager HCC Taber