Total veraltete Hotelanlage. An 2 Tagen keine Wasserversorgung und im Restaurant regelmäßige Stromausfälle. Bettwäsche mit Blutflecken sowie befleckte und schon lang ausgediente Handtücher. 15 Minuten langes anstellen um ein Glas lauwarmes Wasser zu bekommen. Auswahl und Angebot des Essens unterirdisch. Pool wurde mit Gartenschlauch gefüllt, Filteranlage vermutlich defekt milchiges Wasser. Die Fotos der Anlage wahrscheinlich 20 Jahre alt entweder waren Bereiche vor Ort schwer erkennbar oder garnicht vorfindbar. Könnte noch einiges mehr auflisten. War überrascht über TUI so ein Hotel vorzufinden. Mit Abstand die schlechteste Anlage in der ich jemals war.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im August 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Manuela |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Manuela, Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. Regarding the issues you mentioned, we want to clarify a few points. Firstly, we do not have a contract with TUI, and as with all islands this year, we have indeed faced challenges with water shortages. However, our hotel is equipped with water tanks to ensure that our guests' needs are met. The seawater pool, in order to be cleaned, needs to be emptied, brushed, and refilled. If you saw a hose filling the pool, it was likely during this process. We are proud to offer daily-cooked meals, and we source all our summer vegetables and fruits directly from our gardens. While some winter vegetables are frozen, we always strive to maintain the highest quality. We're sorry to hear that you missed our freshly cut salad buffet and that our freshly cooked Greek dishes did not meet your expectations. We appreciate your feedback as it helps us to improve our services. We hope you might consider giving us another chance in the future. Best regards, Ilyssion Management