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Hanna (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Oktober 2019 • 3-5 Tage • Strand
Super Lage - schlechter Service
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Etwas in die Jahre gekommenes Haus, Flure und Zimmer hätten eine Renovierung verdient. Insgesamt aber sehr sauber. Die Lage ist optimal. Der Service im Restaurant beim Frühstücks- und Dinnerbuffet war ausgesprochen schlecht.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im Oktober 2019
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Hanna
    Alter:51-55
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Hanna, Warm greetings from InterContinental Aqaba Resort, We were regretful to learn of your concerns with your recent stay, and at the beginning, I would like to extend my sincerest apologies for any inconvenience we may have caused. We are confident that this is not a true reflection of our high level of service. We always strive to provide a pleasurable journey for each of our valued guest and your given feedback is very important for us, as it helps to improve in the areas needed. We hope your latest experience with us will not tarnish your perception on InterContinental Aqaba Resort, we do hope that you give us another opportunity to demonstrate our commitment to exceeding our guest’s expectations, looking forward to seeing you around the resort soon. Sincerely, Sami Kamal Quality & Continuous Improvement Manager