Es hat mir einfach ALLES sehr gefallen. Der perfekte Service aller Mitarbeitenden, egal in welchem Bereich, lässt keine Wünsche offen. Überall wird man freudestrahlend begrüßt und empfangen. Dabei ist das ganze Team sehr professionell und authentisch. Winterurlaub hat einen Namen: KEMPINSKI SOMABAY! Weniger hat mir der Umgang der Servicekräfte bzw. deren Vorgesetzter mit der einen(oder2) Hotelkatze(n) gefallen... Meine Empfehlung: einfach einen Futternapf (evtl.auch mit Essensresten) für die Fellnase(n) bereitstellen, dann „bettelt" sie nicht mehr, noch fühlen sich Gäste zur Fütterung aufgefordert.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 3 Wochen im Januar 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Marcus Walter. DER FITMACHER. |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Marcus Walter, Thank you for taking the time to share your experience at Kempinski Somabay. We are thrilled to hear that you found your winter vacation to be perfect, and we appreciate your kind words about the excellent service provided by our dedicated team across all areas of the hotel. It's truly heartening to know that you felt warmly welcomed and well taken care of by our professional and authentic staff. We also appreciate your feedback regarding the treatment of our hotel cat(s). We take all guest comments seriously, and your suggestion for providing a food bowl for the furry friends is duly noted. We will certainly explore ways to ensure the well-being of our resident cats while also ensuring our guests' comfort. Thank you for choosing Kempinski Somabay, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay. Best regards, Mahmoud Matar Executive Assistant Manager